söndag 17 oktober 2010

HEJ PÅ ER - NU ÄR JAG TILLBAKA!!!
















Efter en lååång bloggpaus har jag bestämt mej för att börja om!! Vi är nu äntligen (efter 3 år) färdiga med dom större renoveringsprojekten och har bara det roliga småpysslet kvar...Har knappt varit inne och tittat på någon blogg sedan i vintras. Precis när vi kände oss klara med huset blev vi tvugna att gjuta en ny sula på halva sommarstugan...Men nu känner både min man och jag att livet faktiskt börjat om igen - resan har varit både rolig och lärorik, men tar naturligtvis all tid om båda jobbar heltid och har fyra barn.. MEN i går kväll satt jag och tittade på några av alla fina och inspirerande bloggar som finns, och min blogglust kom snabbt tillbaka! Hej på er alla - igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails