söndag 13 februari 2011

Dags att uppgradera garderoben??

Ja, idag med solen gassande börjar man känna sig lite sugen på nåt nytt, jag älskar ju svart och grått, men nån stark kulör kan man ju variera med ibland...
Här är en av vinterns favoriter en grå Odd Molly med en sjal från Cream..

Tyckte att mitt förra outfit-inlägg med provdockan blev så bra, så jag skulle göra en till - problemet var att provdockan är så bystig så jag inte fick på henne tunikan...själv har jag inga sådana bekymmer..hm..fick sätta den på framsidan av dockan till slut!!



Åsså mina tjocksockar till förståss!! Köpte dom på skördemarknaden i Rentjärn. Min svägerska var så gullig och stickade ett likadant par i rött..



Alla har vi väl förälskat oss i Green Gates porslin - rött med vita prickar? Här är en sommarfavorit från Halens som matchar:


Jag hoppas alla får en härlig vecka!!

2 kommentarer:

  1. Ohhh så fin blus..jag älskar Odd molly, även fast de är ganska dyra..men man känner sig alltid så fin i dom !
    Ha det gott
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga kläder du visar, precis i min smak. En ny bikini borde jag investera i denna sommar, den prickiga är riktigt fräsch!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails