måndag 7 februari 2011

Tapeter!!

Många har frågat mej om tapeten som vi har i hallen. Det är en tapet från Boråstapeter från serien Anno 1905. Nr. 12913.

Här kommer några av mina favorittapeter. Håller på att söka nya tapeter till stugan.. Tänker nog att det passar bra med blått och vitt i vår stuga vid havet...

En tapet från Duro gammelsvenska kollektion Haga nr. 016-01

En annan tapet från samma kollektion som jag gärna vill ha i köket nästa gång vi tapetserar om köket: nr. 12901

Underbar tapet, kanske till ett vardagsrum eller sovrum? Nr 12912 från Annoserien

Den här är väl underbar? Annokollektionen nr.12904

Den här väl helt underbar?? Har sett den i en hall med vita snickerier till..lovely! Nr. 12928

Mera bått och vitt..Den här kommer från Doro Gammelsvenska serie: Soltorp
En sista favorit: Duro Västansjö!

Har faktiskt hittat en möjlig tapet till sovrummet i stugan: En Sandbergstapet från kollektionen Sophie som heter Sigrid. Ska bara kolla med mannen vad han tycker...
Ha det gott, nu ska jag krypa ner i sängen igen och hoppas på att febern ska gå ur kroppen. Vill ha VÅR!!!

1 kommentar:

  1. Hittade din blogg när jag sökte på tapeter,så jag kopierade de jag fann och upptäckte att ni också bor på "Kyrkvägen" fast i ett annat landskap, kul =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails