tisdag 16 juni 2009

Galen eller bara lycklig???

Efter dom senaste veckornas kalasande, afterwork och möhippa så vaknade jag söndag morgon PROPPFULL av energi, ni vet när man nästan inte vet var man ska ta vägen... Så trots att lilltoan såg ut så här.. ..och lillhall och vardagsrum inte är helt färdiga, så var jag bara tvungen att ta itu med hallen uppe!!!
En gammal gulnad och skitig tapet som är i hallen uppe och hela vägen ner längs den vitmålade trappen. En inte allt för vacker syn. Väggen på bilden har jag målat med lackfärg så att den går att tapetsera, resten har jag putsat och målat helvit!! Allt ska vara färdigt innan den 26 juni då vi åker utomlands. Då blir det VILA...
Frågan är ändå hur man orkar med detta renoveringsliv?? Kanske bidrar detta till att man får sina energikickar? Man går ut i trädgården denna underbara årstid...

...där klematisen blommar...

..körsbärsträdet likaså.

VIT syren....

...och lila syren
Ja, vem vet. Antingen är man lite galen som fixar detta livet eller också är man bara lycklig och tacksam över hur härligt det har blivit? Jag tror på det senare..eller kanske lite av båda.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails