söndag 19 april 2015

Vardagsrumsbilder

 
Tror aldrig att jag gjort ett inlägg där man kan se hur hela vardagsrummet ser ut? Så här ser i alla fall soffdelen ut. Där hela familjen förövrigt bor. Vi tittar på tv, äter ofta där, vilar och surfar där. älskar att ha en stor soffa även om den börjar ha gjort sitt nu...

 
matgruppen har jag fotat tidigare, så stolt över bordet som jag gjorde själv för 1,5 år sedan. Fick galma plankor av min bror som jag laserade i grått. Underredet är ett gammalt bord som jag målade vitt. Satte vita konsoler på ännu en grålaserad planka, blev superfint att fästa på väggen!!

 
Soffhörnan ur en annan vinkel.

 
Mellan vardagsrummet ligger den större hallen och sedan kommer man in i köket.

 
Ha en fortsatt trevlig söndag! Här lyser solen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails