tisdag 8 oktober 2013

Hej igen!

Efter ganska precis två års uppehåll tänker jag starta upp min blogg igen! Det var också för två år sedan jag  som jag tackade ja till uppdraget att börja som skolledare. Det är ett uppdrag som tar enorm mycket tid men som jag ändå stormtrivs med. Första året var tufft men lärorikt, nu med två års erfarenhet har jag landat i min roll och kan inte tänka mig att göra något annat. Hursomhelst så finns det en anledning till mitt blogguppehåll om någon undrar vart jag tog vägen. Men nu är jag tillbaka och det känns toppen!!Jag tänker nu fortsätta med att dokumentera renoveringen av vårt hus, pysselprojekt, recept och bilder från vår trädgård mm.. Lite som tidigare med andra ord.


En grå och ruggig höstdag känns det helt ok med en brasa..

1 kommentar:

  1. Åhhh vad roligt att du är tillbaka igen !! Har tänkt på dig och undrat vart du tog vägen !! Så härligt med nytt jobb, jag har bytt några ggr de senaste åren och nu trivs jag såå bra,nu är butiksansvarig för en livsstils butik med inredning och mode !! Kraaam Anette

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails