onsdag 15 januari 2014

Nytt i garderoben


Nog börjar man väl vara sugen på lite mer färg på kläderna, nu när vi passerat årsskiftet?
Jag kunde ändå inte motstå den här svarta blusen från Odd Molly. Tyget är ganska tunt så jag tänker nog att den kan vara nog så fin till sommaren också..


Tog fram mina gamla pärlor till nyår och känner att jag verkligen måste använda de oftare. Tror att de legat i smyckesskrinet i minst 10 år!! Jag har mest svarta läderhalsband med någon mindre berlock på. varierar mig inte speciellt mycket.
Vad brukar ni ha för smycken? 


Den här klockan däremot har jag på mig varje dag. Det är en klocka från Triwa. Den har ett långt svart läderarmband som man kan vira två varv runt handleden.


Här är ett annat "smycke": Mina absoluta favoritkängor: Dr Martens med röda rosor. Köpte dem för över två år sedan då jag opererades för Hallux V och ville att fötterna skulle få gott om plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails